PROGRAMME

The Screening Schedule will be announced shortly.

DON'T MISS TODAY

The full Screening Schedule with film details is displayed here. The countdown to the 32nd Panorama of European Cinema has just begun!

POSTER

 

14 μέρες – 2 αίθουσες – 60 ταινίες – 13 πρεμιέρες
5 αφιερώματα – Ειδικές προβολές


Με χαρά ανακοινώνουμε το πρόγραμμα του 32ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου,
με αναφορά όλων των ταινιών που προβάλλονται στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ,
που φιλοξενείται στις κινηματογραφικές αίθουσες
ΤΡΙΑΝΟΝ (21/11- 4/12, Κοδριγκτώνος 21) και ΑΝΔΟΡΑ (28/11- 4/12, Σεβαστουπόλεως 117).

 



ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ

Πέμπτη 21/11 στις 20.30, στον κινηματογράφο ΤΡΙΑΝΟΝ

It Must Be Heaven 1_web.jpg

IT MUST BE HEAVEN – Elia Suleiman (97’)
Αθηναϊκή πρεμιέρα, παρουσία του σκηνοθέτη

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
‘Εναρξη: Πέμπτη 28/11 @ ΤΡΙΑΝΟΝ

international competition_photo collage.jpg

 

Προβάλλονται οι ταινίες:

ΑΛΥΤΗ – Μίνως Νικολακάκης (89’) | ΑΝΑΚΡΙΣΗ – Παναγιώτης Πορτοκαλάκης (80’)
ΕΞΟΡΙΑ – Βασίλης Μαζωμένος (110’)) | 
AJVAR – Ana Maria Rossi (107’)
Ê
TRE VIVANT ET LE SAVOIR– Alain Cavalier (98’) | I WILL CROSS TOMORROW – Sebideh Farsi (90’)
GHOST TROPIC – Bas Devos (85’) | MY THOUGHTS ARE SILENT – Antonio Lukich (104’)
PASSED BY SENSOR – Serhat Karaaslan (96’) | STITCHES – Miroslav Terzic (105’)


ΑΦΙΕΡΩΜΑ: 20 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ KUBRICK
(σε συνεργασία με την Πανελλήνια ‘Ενωση Κριτικών Κινηματογράφου – Π.Ε.Κ.Κ.) ***

O Στάνλεϊ Κιούμπρικ είναι από τους λιγοστούς εκείνους σκηνοθέτες που απέδειξαν πως,
ακόμη και στο ελεγχόμενο από τους στραμμένους αποκλειστικά προς το κέρδος παραγωγούς
του Χόλιγουντ, μπορεί κανείς να γυρίσει ταινίες προσωπικές, που να εκφράζουν τις δικές τους ανησυχίες, τους δικούς τους προβληματισμούς
και να μετατρέψει, αυτό που συχνά χαρακτηρίζουμε ως βιομηχανία του κινηματογράφου, σε καθαρά προσωπική τέχνη.
Κάποια στιγμή, βεβαίως, αναγκάστηκε να φύγει από το Χόλιγουντ και τις πιέσεις του και να μετακομίσει στην Αγγλία (1961),
όπου, ως το τέλος της ζωής του, θα μπορέσει να εκφραστεί με πλήρη ελευθερία και να μας χαρίσει τα μεγάλα του αριστουργήματα
(“Λολίτα”, “
SOS Πεντάγωνο καλεί Μόσχα”, “2001: Οδύσσεια του Διαστήματος”, “Το Κουρδιστό Πορτοκάλι”, “Η λάμψη”, “Μπάρι Λίντον”, “Μάτια Ερμητικά Κλειστά”). 'Ανθρωπος που επεδίωκε την τελειότητα, που κατάφερνε να ελέγχει πλήρως την παραγωγή του (από το σενάριο και τη σκηνοθεσία μέχρι το τελικό μοντάζ),
σε στενή πάντα σχέση με τους ηθοποιούς του, με καινοτόμες ιδέες στη χρήση της κινηματογραφικής γλώσσας αλλά και των τεχνικών μέσων,
με μια φιλοσοφική προσέγγιση στα θέματά του (ορισμένοι μίλησαν για τη σχέση του με το έργο φιλόσοφων όπως ο Νίτσε και ο Χάιντεγκερ),
με ένα έργο που καλύπτει, πάντα με την ίδια ιδιοφυή έμπνευση, τα περισσότερα κινηματογραφικά είδη (φιλμ νουάρ, θρίλερ, γουέστερν,
δράματα εποχής, επιστημονική φαντασία), όλα ιδωμένα μ' ένα ρεαλισμό, διανθισμένο με χιούμορ (συχνά μαύρο) αλλά και ποιητική διάθεση,
με εξαιρετική φωτογραφία και εμπνευσμένη χρήση της μουσικής, ο Κιούμπρικ, σκηνοθέτης που ο Όρσον Γουέλς ονόμασε
“γίγαντα ανάμεσα στους σκηνοθέτες της νεότερης γενιάς”, προσέφερε ένα έργο που δεν έχει παύσει να επηρεάζει αρκετούς
από τους πιο γνωστούς σύγχρονους σκηνοθέτες, ανάμεσά τους και τους: Μάρτιν Σκορσέζε, Ντέιβιντ Λιντς, Στίβεν Σπίλμπεργκ,
Γούντι Άλεν, Τζορτζ Ρομέρο, Τέρι Γκίλιαμ, Ρίντλεϊ Σκοτ, Πολ Τόμας Άντερσον, Κρίστοφερ Νόλαν, Τιμ Μπέρτον και άλλους.
Ένα έργο που, με αφορμή τα 20 χρόνια από το θάνατό του, παρουσιάζουμε σήμερα, στο 32ο Πανόραμα
για να τον γνωρίσουν οι νεότεροι και να τον απολαύσουν, για μια ακόμη φορά, οι παλιότεροι.

Kubrick_photo collage.jpg

Προβάλλονται οι ταινίες:

A CLOCKWORK ORANGE | BARRY LYNDON | DRSTRANGELOVE | FEAR AND DESIRE
KILLERS KISS | LOLITA | PATHS OF GLORY | THE KILLING

*** Τις ταινίες του αφιερώματος προλογίζουν οι σκηνοθέτες Κώστας Φέρρης και Δημήτρης Παναγιωτάτος,
και οι κριτικοί κινηματογράφου – μέλη της Π.Ε.Κ.Κ. Τάσος Γουδέλης, Κωνσταντίνος Καϊμάκης,
Ιφιγένεια Καλαντζή, Νίνος Φένεκ Μικελίδης και Χρήστος Σκυλλάκος.


ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΩΜΙΚΟΙ

Η σύνθεση μιας σύντομης αλλά περιεκτικής λίστας ταινιών, με πρωταγωνιστές τους ευρωπαίους μετρ
της κωμωδίας αποτέλεσε πολύ απαιτητικό στοίχημα για το φετινό Πανόραμα και ολοκληρώθηκε με γνώμ
oνα
το ουσιώδες ερώτημα «τι μας κάνει να γελάμε;». Μήπως το κοντράστ περσόνων και χαρακτήρων
και οι συγκρούσεις τους; Μήπως οι αναποδιές ή οι κακοτυχίες που μας συμβαίνουν;  ‘Η τα ακραία
ή εξωπραγματικά σχέδια και οι γκροτέσκες συμπεριφορές; Καταλήξαμε πως αυτό που έχει σημασία είναι η θέση
και η στάση που έχουμε απέναντι στην κάθε ιστορία. Η οπτική μας γωνία δηλαδή, σε συνδυασμό
με τη διάθεσή μας. Συνεπώς, τα πάντα δύνανται να είναι αστεία, αρκεί να θέλουμε να τα δούμε έτσι.
Γι’ αυτό και χαχανίζουμε με την καυστική σάτιρα των
 Monty Python, καθώς αναζητούν το νόημα της ζωής
και απολαμβάνουμε χαριεντιζόμενοι τον κύριο 
Hulot, ενώ εκείνος απολαμβάνει τις διακοπές του.
Γι’ αυτό χασκογελάμε με τις κόντρες και τα παθήματα των 
Stan Laurel και Oliver Hardy και μειδιούμε πονηρά
ή ειρωνικά με την οικτρή αποτυχία των 
TotoVittorio Gassman, Marcello Mastroianni, Renato Salvatori
στο 
O Κλέψας Του Κλέψαντος. Γι’ αυτό καγχάζουμε με την ανούσια φρενίτιδα των Μοντέρνων Καιρών του Chaplin
ή χαμογελάμε παρηγορητικά με τον μελαγχολικό μεγιστάνα του 
Yo-Yo ο οποίος έχει τα πάντα εκτός από αγάπη.
Και τέλος, όταν ο Θανάσης Βέγγος παίρνει τ’όπλο του, γι’ αυτό δεν τρομάζουμε αλλά γελάμε δυνατά.
Γιατί καλύτερα να γελάς παρά να κλαις, εκτός αν κλαις από τα γέλια.

 

european comedians_photo collage.jpg


Προβάλλονται οι ταινίες:

ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΡΕ Τ’ ΟΠΛΟ ΣΟΥ με τον Θανάση Βέγγο (93’)
ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ με τον Charlie Chaplin (87’)
Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ με τους Vittorio Gasman & Marcello Mastroianni (111’)
LES VACANCES DE MONSIEUR HULOT – Jacques Tati (89’)
THE MEANING OF LIFE με τους Monty Python (109’)
YOYO  με τον Pierre Etaix (95’)

STAN LAUREL & OLIVER HARDY tribute
Θα προβληθεί επιλογή βωβών ταινιών μικρού μήκους,
από τη φιλμογραφία του κωμικού διδύμου.


ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΟ ΦΙΛΜ ΝΟΥΑΡ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ

Αλλοτε χάρη στα αστυνομικά μυθιστορήματα αλλά και τα σενάρια του Γιάννη Μαρή («Ο άνθρωπος του τρένου», «Έγκλημα στα παρασκήνια»
και «Έγκλημα στο Κολωνάκι», Αμφιβολίες») κι άλλοτε χάρη στην αγάπη 
και την επιμονή των Ελλήνων σκηνοθετών για το είδος αυτό,
που γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στο Χόλιγουντ 
τις δεκαετίες του ‘40 και ‘50, το φιλμ νουάρ έκανε, στις αρχές της δεκαετίας του ‘60,
την πρώτη του 
σημαντική εμφάνιση και στη χώρα μας. Ένας κινηματογράφος που ξεχώρισε χάρη στη «μαύρη» του ατμόσφαιρα
(όλες οι ταινίες γυρίζονταν σε μαυρόασπρο φιλμ που βοηθούσε στο να τονιστεί η κατάλληλη, σκοτεινή,
με στοιχεία δανεισμένα από τον γερμανικό εξπρεσιονισμό, ατμόσφαιρα), τους χαρακτήρες
(μοιραίες γυναίκες, αποτυχημένοι άντρες) και τη θεματική του: εγκλήματα, υπόκοσμος, προδοσίες, ωμή βία.
Ξεκινώντας με σκηνοθέτες όπως ο Ντίνος Κατσουρίδης, ο Ερρίκος Ανδρέου, ο Ντίνος Δημοπουλος και
ο Σωκράτης Καψάσκης, και στη συνέχεια με νεότερους, όπως οι Γιώργος Καρυπίδης, Δημήτρης Σταύρακας,
Δημήτρης Παναγιωτάτος, Νίκος Γραμματικός, Γιάννης Οικονομίδης και Κάρολος Ζωναράς,

ο ελληνικός κινηματογράφος έδωσε τα δικά του δείγματα του είδους, με ταινίες που δεν έχασαν
στο πέρασμα του χρόνου την ομορφιά, την ατμόσφαιρα και τη δύναμή τους.

film noir_photo collage.jpg

Προβάλλονται οι ταινίες:

ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ - Ντίνος Κατσουρίδης (1960)
ΕΦΙΑΛΤΗΣ - Ερρίκος Ανδρέου (1961)
Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ - Γιώργος Καρυπίδης (1982)
Η ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΕΝΑ - Δημήτρης Παναγιωτάτος (1986)
Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ - Δημήτρης Σταύρακας (1983)
ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ - Νίκος Γραμματικός (1991)
ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΗΣ - Γιάννης Οικονομίδης (2010)
ΜΠΙΓΚ ΧΙΤ - Κάρολος Ζωναράς (2012)
Ο ΖΕΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ - Σωκράτης Καψάσκης (1966)
ΠΑΝΙΚΟΣ - Σταύρος Τσιώλης (1969)


ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΟ WOODSTOCK ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ HOLLYWOOD

Στις αρχές του 1969 στις Ηνωμένες Πολιτείες, κι ενώ βρισκόμαστε στο απόγειο του πολέμου του Βιετνάμ,
ο Λίντον Τζόνσον αποχωρεί από την προεδρία του έθνους και στη θέση του ορκίζεται ο Ρίτσαρντ Νίξον,
στα στούντιο του Μέμφις ο Έλβις Πρίσλεϊ γράφει το “Long Black Limousine” (στο περίφημο άλμπουμ του,
“From Elvis in Memphis”), στα πανεπιστήμια του Χάρβαρντ και του Μπέρκλεϊ ξεκινούν οι πρώτες καταλήψεις,
με ελικόπτερα της Εθνικής Φρουράς να ψεκάζουν τους φοιτητές με ειδική σκόνη που καταστρέφει το δέρμα,
στη Νέα Υόρκη ξεκινάει η κίνηση για τα δικαιώματα των γκέι, ο κόσμος σ' ολόκληρο τον πλανήτη παρακολουθεί
τον αστροναύτη Νιλ ‘Αρμστρονγκ να κάνει τα πρώτα του βήματα στη Σελήνη, τα διεθνή τηλεοπτικά μέσα
παρουσιάζουν τη Σφαγή στο Μάι Λάι, οι μαζικές διαδηλώσεις ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ αυξάνονται καθημερινά,
οι οπαδοί του Μάνσον δολοφονούν τη Σάρον Τέιτ και αστυνομικοί του Σικάγου δολοφονούν
στον ύπνο τους μέλη των Μαύρων Πανθήρων. Ενώ, τον Αύγουστο (15-18) διεξάγεται το φεστιβάλ του Γούντστοκ,
όπου συμμετέχουν οι πιο διάσημοι τραγουδιστές και τα συγκροτήματά τους, φεστιβάλ που θα καταγράψει
με την κάμερά του ο Michael Wadleigh. Την ίδια χρονιά το “Νέο Χόλιγουντ”, όπως θα γίνει στη συνέχεια γνωστό,

αρχίζει να παραμερίζει το γκλάμορ και τον ψευτο-συναισθηματισμό των παραδοσιακών ιστοριών του,
εμφανίζοντας μια σημαντική ανανέωση στα θέματά του, μαζί με ένα είδος αυτοκριτικής, επηρεασμένο
από τα διάφορα εθνικά και διεθνή γεγονότα. Αυτό εκφράζεται σε μια σειρά ταινιών, μ' επικεφαλής τους “Δυο ληστές”
(που έγινε η πιο εμπορική ταινία της χρονιάς) και τον “Καουμπόι του μεσονυκτίου” (Όσκαρ καλύτερης ταινίας).

Ταινίες που άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα καταπιάνονται με θέματα όπως τον πόλεμο του Βιετνάμ, 
τους αγώνες
για τα ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα, τις φοιτητικές εξεγέρσεις, τις πολιτικές δολοφονίες, 
το φεμινιστικό κίνημα,
την ελευθερία στον έρωτα και τις εκτρώσεις, ταυτόχρονα θέτοντας ερωτήματα

γύρω από το ρόλο της εξουσίας, της κρατικής βίας και γενικότερα το ρόλο του κράτους.
Θέματα με τα οποία καταπιάνονται οι ταινίες που επιλέξαμε στο αφιέρωμα αυτό
.


Προβάλλονται οι ταινίες:

ALICES RESTAURANT - Arthur Penn
BUTCH CASSIDY & THE SUNDANCE KID - George Roy Hill
MIDNIGHT COWBOY (Ο Kαουμπόι Του Μεσονυχτίου) - John Schlesinger
TELL THEM WILLIE BOY IS HERE - Abraham Polonsky
THEY SHOOT HORSESDONT THEY? - (Σκοτώνουν Τα Άλογα Όταν Γεράσουν) - Sydney Pollack
WILD BUNCH (‘Αγρια Συμμορία) - Sam Peckinpah
WOODSTOCK - Michael Wadleigh
ZABRISKIE POINT - Michelangelo Antonioni



ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΝΤΟΥΑΝΕΤΤΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ – ΑΛΙΝΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

kleftis-i-i-pragmatikotita-screenshot1.jpg poylia_sto_valto_alinta_dimitriou.jpg 

Αντουανέττα Αγγελίδη
ΚΛΕΦΤΗΣ ‘Η Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 
(80’) | ΟΙ ΩΡΕΣ (ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΤΑΙΝΙΑ) (85’)

Αλίντα Δημητρίου
ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΒΑΛΤΟ
 (107’) | Η ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΟΥΣ (98’)


ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΔΡ. ΚΑΛΙΓΚΑΡΙ – 
Robert Wiene (1920 – 71’)
συνοδεία ζωντανής μουσικής

The_Cabinet_of_Dr._Caligari_poster.jpg

Μουσική σύνθεση & πιάνο: Νίκος Πλάτανος
Ηλεκτρική κιθάρα, 
MIDI κιθάρα, αναλογικό synthesizerthereminΤηλέμαχος Μούσας
Μουσικό πριόνι + 
effectsΝίκος Γιούσεφ

Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΙΑ – Χρίστος Σιοπαχάς (125’)

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ
Τετάρτη 4/12 στις 21.00

Ο τίτλος της ταινίας θα ανακοινωθεί προσεχώς!

Η διοργάνωση του 32ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου ευχαριστεί τους υποστηρικτές και συνεργάτες φορείς,
τους εμπορικούς χορηγούς και τους χορηγούς επικοινωνίας της φετινής διοργάνωσης:

fasa_logos_150dpi.jpg

 

INFO

ΤΡΙΑΝΟΝ (21/11- 4/12, Κοδριγκτώνος 21) & ΑΝΔΟΡΑ (28/11- 4/12, Σεβαστουπόλεως 117)

 

Trianon_map.jpg  Andora_map.jpg

 

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

VIVA.GR και στους κινηματογράφους

ENTWINED 31Ελλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Μίνως Νικολακάκης/Minos Nikolakakis | Σεν./Scr.: John de Holland, Μίνως Νικολακάκης/Minos Nikolakakis | Φωτ./Cin.: Θεόδωρος Μιχόπουλος/Thodoros Mihopoulos | Μοντ./Ed.: Γιώργος Γεωργόπουλος/Giorgos Georgopoulos | Μουσ/Mus.: Σωτήρης Δεμπόνος/Sotiris Debonos | Ηθ./Cast: Προμηθέας Αλειφερόπουλος/Prometheus Aleifer, Αναστασία - Ραφαέλα Κονίδη/Anastasia Rafaella Konidi, Κώστας Λάσκος/Kostas Laskos, Μάνος Βακούσης/Manos Vakousis, John de Holland | Παρ./Prod.: Μίνως Νικολακάκης/Minos Nikolakakis, Λιλέτ Μπόταση/Lilette Botasi, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/ Greek Film Center, EΡΤ/ERT SA, Multivision, Authorwave, Melancholy Star, Inkas Film & T.V. Productions | Διάρκεια/ Dur.:89’

Ένας γιατρός, ο Πάνος, εγκαταλείπει τη ζωή της πόλης και μετακομίζει σε ένα απομακρυσμένο χωριό. Εκεί, ερωτεύεται κεραυνοβόλα τη Δανάη, μια κοπέλα, η οποία ζει σε πλήρη απομόνωση, καθώς πάσχει από μια σπάνια ασθένεια που καθιστά το δέρμα της σαν φλοιό δέντρου. Αποφασισμένος να τη θεραπεύσει, ο γιατρός θα συνειδητοποιήσει πολύ σύντομα ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνονται.

To Entwined είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Μίνωα Νικολακάκη. Στην περίοδο του development, η ταινία συμμετείχε στα εξής προγράμματα: Talents Sarajevo (Βραβείο Pack & Pitch), MIDPOINT, στο Balkan Film Connection στο Βελιγράδι και το Meetings on the Bridge στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κωνσταντινούπολης.

a chance to save the past

Ελλάδα/Greece, 2019, μ/α/b&w-εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Χατζημιχαήλ Κωνσταντίνος/ Hatzimihail Konstantinos | Σεν./Scr.: Χατζημιχαήλ Κωνσταντίνος/ Hatzimihail Konstantinos | Φωτ./Cin.: Ramalla Gammal Michael, Νίκος Τζαβάρας/Nikos Tzavaras | Μοντ./Ed.: Χατζημιχαήλ Κωνσταντίνος/ Hatzimihail Konstantinos | Ηθ./Cast: Χατζημιχαήλ Κωνσταντίνος/ Hatzimihail Konstantinos, Ποστίκα Μιλένα/Postika Milena, Χατζημιχαήλ Μιχάλης/Hatzimihail Michalis, Χατζημιχαήλ Μυρτώ/Hatzimihail Mirto, Maillard Alexis | Παρ./Prod.: Χατζημιχαήλ Κωνσταντίνος/ Hatzimihail Konstantinos | Διάρκεια/ Dur.: 6,7’

Ο Τόμι, ένας πρώην υπαστυνόμος, κατηγορήθηκε άδικα για την δολοφονία της γυναίκας του.Αφού δραπετεύσει από την φυλακή, θα του δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία για να διορθώσει το ασπρόμαυρο μέλλον του.

proiontaΕλλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Αλέξης Μαγιάρ Αγγελόπουλος/Alexis Maillard Angelopoulos | Σεν./Scr.: Αλέξης Μαγιάρ Αγγελόπουλος/Alexis Maillard Angelopoulos | Φωτ./Cin.: Γιάννης Φαφουτάκης/Yiannis Fafoutakis | Μοντ./Ed.: Γιάννης Κατσάμπουλας/ Giannis Katsaboulas | Ηθ./Cast: Βασίλης Καζής/Vasillis Kazis, Σοφία Αγγελή/ Sofia Aggeli, Τάσος Μπίμης/ Tasos Bimis | Παρ./Prod.: Ελευθερία Αγγελόπουλου/ Eleftheria Angelopoulou, Νίκος Σκαρέντζος/Nikos Skarentzos | Διάρκεια/ Dur.: 17’

Ο Θάνος ένας τριαντάχρονος άνδρας, αφού απολύεται από την δουλειά του κατηγορεί τον αντικαταστάτη του για την κατάσταση που βρίσκεται. Με αποτέλεσμα αρχίζει να γίνεται εμμονικός μαζί του, καταστρέφοντας σιγά σιγά τη ζωή του.

short to the point and lafa winner poster

Ελλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Αθηνά Καλούλη/ Athena Kaloulis | Σεν./ Scr.: Ελεάνα Πλέσσα/Eleana Plessa, Αθηνά Καλούλη/ Athena Kaloulis | Φωτ./Cin.: Λεωνίδας Θεοδωρόπουλος/Leonidas Theodoropoulos, Φοίβος Ημελλος/Foivos Imellos, Αλεξ Αγγελόπουλος/ Alex Angelopoulos | Μοντ./Ed.: Δημήτρης Πολυδωρόπουλος/Dimitris Polidoropoulos | Ηθ./Cast: Βασίλης Δημητρίου/Vasilis Dimitriou | Παρ./Prod.: Αθηνά Καλούλη/Athena Kaloulis | Διάρκεια/Dur.: 10’

Ένας από τους τελευταίους στον κόσμο και τελευταίος στην Ελλάδα που ζωγραφίζει αφίσες κινηματογράφου όπως παλιά.

entering light

Ελλάδα/Greece, Βουλγαρία/Bulgaria, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.- Σεν./Scr.: Βασίλης Ντάνης/Vasilis Ntanis | Φωτ./Cin.: Dimitar Skobelev | Μοντ./Ed.: Κώστας Τατάρογλου/Kostas Tataroglou | Ηθ./Cast: Ανάστιος Χριστοφιλόπουλος/Anastios Christofilopoulos, Ελένη Λύρα/Eleni Lyra  | Παρ./Prod.: Horme Pictures, Βασίλης Μαζωμένος/Vasilis Mazomenos, Stefilm and Flashback | Διάρκεια/Dur.: 8’

Ένα νεαρό ζευγάρι βιώνει τις τελευταίες του στιγμές, καθώς ο ήλιος πλησιάζει.

smileΕλλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.- Σεν./Scr.: Νίκος Μαθιός/Nikos Mathios | Φωτ./Cin.: Αλέξανδρος Καραϊσκος/Alexandros Karaiskos | Μοντ./Ed.: Κώστας Τατάρογλου/Kostas Tataroglou | Μουσ./Mus.: Κωνσταντίνος Τσάφης/ Konstantinos Tsafis| Ηθ./Cast: Αλέξανδρος Ζουριδάκης/Alexandros Zouridakis, Αντώνης Κυριτσάνης/Antonis Kyritsanis, Άννα Γιαννακίδου/Anna Giannakidou, Ανδρέας Βελέντζας/Andreas Veletzas  | Παρ./Prod.: Horme Pictures, Βασίλης Μαζωμένος/ Vasilis Mazomenos | Διάρκεια/Dur.: 5,44’

Κοντινό μέλλον: Μια κοινωνία που επιβάλλει σε όλους να χαμογελούν υποχρεωτικά.

son

Ελλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Κώστας Τατάρογλου/Kostas Tataroglou | Σεν./Scr.: Γιάννης Ζαφείρης/Yannis Zafiris | Φωτ./Cin.: Στάθης Γαλαζούλας/Stathis Galazoulas | Μοντ./Ed.: Κώστας Τατάρογλου/Kostas Tataroglou | Ηθ./Cast: Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη/Evangelia Adreadaki, Κώστας Ξυκομηνός/Costas Xikominos, Λάμπρος Κωνσταντέας/Lambros Konstanteas | Παρ./Prod.: Horme Pictures, Βασίλης Μαζωμένος/Vasilis Mazomenos, Πάνος Παπαδόπουλος/Panos Papadopoulos, Prosenghisi, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/ Greek Film Centre | Διάρκεια/Dur.: 10’

Στη σύγχρονη ελληνική επαρχία, ένας νεαρός άντρας, αφού θάψει τον πατέρα του, αφήνει τη μητέρα και το πατρικό του σπίτι προς αναζήτηση εργασίας.

set up

Ελλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Βασίλης Γουδέλης/Vassilis Goudelis | Σεν./ Scr.: Τάσος Γουδέλης/Tasos Goudelis  | Φωτ./Cin.: Βαγγέλης Τζιφάκης/Vagelis Tzifakis | Μοντ./Ed.: Κώστας Τατάρογλου/Kostas Tataroglou | Μουσ./Mus.: DNA | Ηθ./Cast: Γιάννης Ιωάννου/Giannis Ioannou, Αντώνης Σανιάνος/Antonis Sanianos, Αγγελική Κοντού/Aggeliki Kontou, Τζοβάννα Σάρτι/Giovanna Sarti, Θανάσης Χαλκιάς/Thanassis Chalkias | Παρ./ Prod.: Horme Pictures, Βασίλης Μαζωμένος/Vasilis Mazomenos, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/ Greek Film Centre | Διάρκεια/Dur.:13’

Κατά τη διάρκεια του εμφυλίου το 1948, δύο στρατιώτες γνωρίζουν δύο γοητευτικές κοπέλες, αλλά τα πράγματα δεν εξελίσσονται ομαλά.

emily

Ελλάδα/Greece, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Όλγα Παπαμιχάλη/Olga Papamichali | Σεν./Scr.: : Όλγα Παπαμιχάλη/Olga Papamichali | Φωτ./Cin.: Κατερίνα Μαραγκουδάκη/Katerina Maragoudaki | Μοντ./Ed.: Βαγγέλης Αντωνόπουλος/Vangelis Antonopoulos | Ηθ./Cast: Όλγα Παπαμιχάλη/Olga Papamichali, Δημήτρης Παναγιωτάτος/Dimitris Panayiotatos,  Τζωρτζίνα Κώνστα/ Georgina Konsta, Ηρώ Λιαρμακοπούλου/ Hro Liarmakopoulou, Αγάπη Πετροπουλέα/ Agapi Petropoulea| Παρ./Prod.: Ουρανία Παπαμιχάλη/ Ourania Papamichali, Χρήστος Χατζηχαλεπλής/ Christos Chatzichaleplis, Δημήτρης Παναγιωτάτος/ Dimitris Panayiotatos| Διάρκεια/Dur.: 12’

Η Έμιλι είναι μια 17χρονη αθλήτρια καλλιτεχνικού πατινάζ, που νιώθει φυλακισμένη από τον ανταγωνισμό και την πίεση. Περίεργα γεγονότα και όνειρα την αναστατώνουν. Μια σκοτεινή φιγούρα την ακολουθεί. Η φοβερή αλήθεια αποκαλύπτεται στο τελευταίο λεπτό της ταινίας.

Page 1 of 34