ΠΑΝΙΚΟΣΕλλάδα/Greece, 1969, μ/α/b&w.
Σκην./Dir.: Σταύρος Τσιώλης/Stavros Tsiolis | Σεν./Scr.: Σταύρος Τσιώλης/Stavros Tsiolis | Φωτ./Cin.: Γιώργος Αρβανίτης/Giorgos Arvanitis | Μοντ./Ed.: Βασίλης Συρόπουλος/Vasilis Syropoulos  | Μουσ./Mus.: Κώστας Καπνίσης/Kostas Kapnisis | Ηθ./Cast: Κώστας Καζάκος/Kostas Kazakos, Σπύρος Καλογήρου/Spyros Kalogirou, Νίκος Γαλανός/Nikos Galanos, Άγγελος Αντωνόπουλος/Angelos Antonopoulos | Παρ./Prod.: Φίνος Φιλμ/Finos Film | Διάρκεια/ Dur.: 89’

Επιστρέφοντας από ένα επαγγελματικό ταξίδι, ο Μάρκος μαθαίνει ότι ο άρρωστος γιος του έχει πέσει θύμα απαγωγής. Καθώς δέχεται να καταβάλει τα λύτρα που ζητούν οι απαγωγείς, ο αστυνόμος Μακρίδης φροντίζει να δοθούν σημαδεμένα χαρτονομίσματα, προκειμένου να τους εντοπίσουν. Οι απαγωγείς θα παγιδευτούν και θα συγκρουστούν με την αστυνομία.

Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης  το 1969 η ταινία απέσπασε το Βραβείο Καλύτερης Μουσικής.

ItMustBeHeaven1Γαλλία/France, Γερμανία/Germany, Καναδάς/Canada, Τουρκία/Turkey, Κατάρ/Qatar, Παλαιστίνη/Palestine, 2019, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Elia Suleiman | Σεν./Scr.: Elia Suleiman | Φωτ./Cin.: Sofian El Fani | Μοντ./Ed.: Véronique Lange | |Ηθ./Cast: Elia Suleiman, Ali Suliman, Gael García Bernal, Grégoire Colin, François Girard, Alain Dahan | Παρ./Prod.:  Abbout Productions, Possible Media, Possibles Média, Rectangle Productions, Wild Bunch | Διάρκεια/ Dur.: 97’

O σκηνοθέτης Ελία Σουλεϊμάν δραπετεύει από την Παλαιστίνη σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας, για να ανακαλύψει ότι η Παλαιστίνη τον ακολουθεί παντού. Η υπόσχεση μιας νέας ζωής μετατρέπεται σε μια κωμωδία παρεξηγήσεων: όσο μακρυά και να ταξιδέψει, από το Παρίσι ως τη Νέα Υόρκη, πάντα κάτι του θυμίζει τη γενέθλια γη. Από τον βραβευμένο σκηνοθέτη Ελία Σουλεϊμάν, ένα κωμικό έπος που διερευνά θέματα ταυτότητας, ιθαγένειας και την αίσθηση του ανήκειν, με την οποία ο Σουλεϊμάν θέτει το θεμελιώδες ερώτημα: πού βρίσκεται το μέρος που μπορούμε ειλικρινά να αποκαλέσουμε «σπίτι»;

Η ταινία διακρίθηκε στο Φεστιβάλ των Κανών με την Ειδική Μνεία της Κριτικής Επιτροπής και το Βραβείο FIPRESCI.

Με την ταινία του Ελία Σουλεϊμάν, “It Must Be Heaven”, που διακρίθηκε τον περασμένο Μάιο στο Φεστιβάλ των Καννών με την Ειδική Μνεία της Κριτικής Επιτροπής και το Βραβείο FIPRESCI, κάνει επίσημα έναρξη φέτος το 32ο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου στον κινηματογράφο ΤΡΙΑΝΟΝ (Κοδριγκτώνος 21), ο Παλαιστίνιος σκηνοθέτης που ζει μόνιμα στο Παρίσι, φίλος του Φεστιβάλ από το παρελθόν, θα επισκεφθεί την πόλη μας για να παραβρεθεί στην αθηναϊκή πρεμιέρα της ταινίας (έναρξη: 20.30), που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη SEVEN FILMS, και να απαντήσει, μετά τη λήξη της προβολής, στις ερωτήσεις του κοινού.

unnamed 1


Λίγα λόγια για την ταινία:

O Es δραπετεύει από την Παλαιστίνη σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας, για να ανακαλύψει ότι η Παλαιστίνη τον ακολουθεί παντού. Η υπόσχεση μιας νέας ζωής μετατρέπεται σε μια κωμωδία παρεξηγήσεων: όσο μακρυά και να ταξιδέψει, από το Παρίσι ως τη Νέα Υόρκη, πάντα κάτι του θυμίζει τη γενέθλια γη. Από τον βραβευμένο σκηνοθέτη Ελία Σουλεϊμάν, ένα κωμικό έπος που διερευνά θέματα ταυτότητας, ιθαγένειας και την αίσθηση του ανήκειν, με την οποία ο Σουλεϊμάν θέτει το θεμελιώδες ερώτημα: που βρίσκεται το μέρος που μπορούμε ειλικρινά να αποκαλέσουμε «σπίτι»;

Δείτε εδώ το trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=wNKU9X_rawI


«O κινηματογραφιστής και ηθοποιός Ελία Σουλεϊμάν χρησιμοποιεί το πρόσωπο και το σώμα του για να εκφράσει την ψυχή της Παλαιστίνης στις ταινίες του, και σε καμία άλλη περισσότερο απ’ ό,τι στην αστεία νέα του κομεντί, It Must Be Heaven.»
The Hollywood Reporter

«Η κωμική μέθοδος του Σουλεϊμάν είναι ευφυώς ανατρεπτική. Τα διάφορα επεισόδια (προϊόν έντονης παρατήρησης) της ταινίας αρχικά φαίνονται να είναι γεγονότα μαύρου χιούμορ, ασύνδετα μεταξύ τους, μέχρι τη στιγμή που αρχίζει να αποκαλύπτεται ολόκληρο το οικοδόμημα του θέματός του.»
The New York Times

«Ο Σουλεϊμάν είναι πάντα ένας αξιόπιστος γόης, με την τάση να διοχετεύει τη «γλώσσα» του Ζακ Τατί και του Μπάστερ Κίτον σε editorial κινούμενης εικόνας για την βασανισμένη του πατρίδα.»
Ιndiewire


Στις 12.00 το μεσημέρι την αμέσως επόμενη μέρα, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου,
ο Ελία Σουλεϊμάν θα παραδώσει masterclass στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ (Σταδίου 24, Αθήνα). Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

Ελία Σουλεϊμάν – Σύντομο βιογραφικό

unnamedΓεννημένος το 1960 στη Ναζαρέτ, ο Ελία Σουλεϊμάν έζησε στη Νέα Υόρκη από το 1981 μέχρι το 1993. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του εκεί, σκηνοθέτησε τις δυο πρώτες (και πολυβραβευμένες) μικρού μήκους ταινίες του, “Introduction To The End Of An argument” και “Homage By Assassination”. Το 1994, εγκαθίσταται στην Ιερουσαλήμ, όπου του ανατίθεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η αποστολή να δημιουργήσει ένα τμήμα σπουδών Κινηματογράφου & Μέσων Ενημέρωσης
στο Πανεπιστήμιο Birzeit. Δοκίμια και άρθρα του έχουν δημοσιευθεί στα Αγγλικά, Αραβικά και Γαλλικά.Το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του, «To Χρονικό Μιας Εξαφάνισης» κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη, στο Φεστιβάλ της Βενετίας (1996). Η επόμενη ταινία του, «Θεϊκή Παρέμβαση», κέρδισε το 2002 το Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής και το βραβείο FIPRESCI στο Φεστιβάλ των Καννών. Ακολούθησε «Ο Χρόνος Που Απομένει», που προβλήθηκε στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών, ενώ η τελευταία μεγάλου μήκους ταινία του “It Must Be Heaven”, διακρίθηκε, το 2019 ξανά στις Κάννες, με την Ειδική Μνεία της Κριτικής Επιτροπής και το βραβείο FIPRESCI.

Το 32ο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ξεκινά την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου και ολοκληρώνεται την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου, ενώ φέτος φιλοξενείται στις κινηματογραφικές αίθουσες ΤΡΙΑΝΟΝ (21/11-4/12, Κοδριγκτώνος 21) και ΑΝΔΟΡΑ (28/11-4/12, Σεβαστουπόλεως 117).

Το πλήρες πρόγραμμα των προβολών και των λοιπών παράλληλων εκδηλώσεων του φεστιβάλ, που θα περιλαμβάνει, όπως κάθε χρόνο, avant premieres, διαγωνιστικό τμήμα, αφιερώματα, masterclasses κλπ., θα ανακοινωθεί τμηματικά μέσα στις επόμενες μέρες.

BIG HIT 2Ελλάδα/ Greece, 2012, μ/α/b&w

Σκην./Dir.: Κάρολος Ζωναράς/Karolos Zonaras | Σεν./Scr.: Κάρολος Ζωναράς/Karolos Zonaras | Φωτ./Cin.: Διονύσης Ευθυμιόπουλος/Dionysis Efthymiopoulos | Μοντ./Ed.: Ελένη Τόγια/Eleni Togia | Μουσ/Mus.: Αλέξανδρος Χρηστάρας & Μιχάλης Νιβολιανίτης/ Alexander Christaras & Michalis Nivolianitis | Ηθ./Cast: Μελέτης Γεωργιάδης/ Meletis Georgiadis, Katia O’Wallis, Γρηγόρης Γαλάτης/Grigoris Galatis| Παρ./Prod.: Katia Veronique Leclerc | Διάρκεια/ Dur.: 95’

Ο υπαστυνόμος Αριστείδης Κορμάς προσπαθώντας να εξιχνιάσει τα αίτια της αυτοκτονίας ενός συναδέλφου του βρίσκεται μπλεγμένος σε μια εφιαλτική περιπέτεια, όπου οργανωμένο έγκλημα και αστυνομία αποτελούν τις δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.

Η ταινία είναι βασισμένη στο κλασικό φιλμ νουάρ του Fritz Lang “The Big Heat” (1953).

 

 

Το 32ο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ξεκινά, όπως έχουμε ήδη ανακοινώσει, την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου και ολοκληρώνεται την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου, ενώ φέτος φιλοξενείται στις κινηματογραφικές αίθουσες
ΤΡΙΑΝΟΝ (21/11-4/12, Κοδριγκτώνος 21) και ΑΝΔΟΡΑ (28/11-4/12, Σεβαστουπόλεως 117).

Το πλήρες πρόγραμμα των προβολών και των λοιπών παράλληλων εκδηλώσεων του φεστιβάλ, που θα περιλαμβάνει, όπως κάθε χρόνο, avant premieres, διαγωνιστικό τμήμα, αφιερώματα, masterclasses κλπ., θα ανακοινωθεί τμηματικά μέσα στις επόμενες μέρες.


Αρχή κάνουμε σήμερα, με την παρουσίαση του μεγάλου αφιερώματος «Φιλμ Νουάρ στο Ελληνικό Σινεμά».
 Γράφει σχετικά με το αφιέρωμα, ο Καλλ/κός Δ/ντής του Φεστιβάλ, Νίνος Μικελίδης:

«Αλλοτε χάρη στα αστυνομικά μυθιστορήματα αλλά και τα σενάρια του Γιάννη Μαρή («Ο άνθρωπος του τρένου», «Έγκλημα στα παρασκήνια» και «Έγκλημα στο Κολωνάκι», Αμφιβολίες») κι άλλοτε χάρη στην αγάπη και την επιμονή των Ελλήνων σκηνοθετών για το είδος αυτό, που γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στο Χόλιγουντ τις δεκαετίες του ‘40 και ‘50, το φιλμ νουάρ έκανε, στις αρχές της δεκαετίας του ‘60, την πρώτη του σημαντική εμφάνιση και στη χώρα μας. Ένας κινηματογράφος που ξεχώρισε χάρη στη «μαύρη» του ατμόσφαιρα (όλες οι ταινίες γυρίζονταν σε μαυρόασπρο φιλμ που βοηθούσε στο να τονιστεί η κατάλληλη, σκοτεινή, με στοιχεία δανεισμένα από τον γερμανικό εξπρεσιονισμό, ατμόσφαιρα), τους χαρακτήρες (μοιραίες γυναίκες, αποτυχημένοι άντρες) και τη θεματική του: εγκλήματα, υπόκοσμος, προδοσίες, ωμή βία. Ξεκινώντας με σκηνοθέτες όπως ο Ντίνος Κατσουρίδης, ο Ερρίκος Ανδρέου, ο Ντίνος Δημοπουλος και ο Σωκράτης Καψάσκης, και στη συνέχεια με νεότερους, όπως οι Γιώργος Καρυπίδης, Δημήτρης Σταύρακας, Δημήτρης Παναγιωτάτος, Νίκος Γραμματικός, Γιάννης Οικονομίδης και Κάρολος Ζωναράς, ο ελληνικός κινηματογράφος έδωσε τα δικά του δείγματα του είδους, με ταινίες που δεν έχασαν στο πέρασμα του χρόνου την ομορφιά, την ατμόσφαιρα και τη δύναμή τους.»

 

Στο πλαίσιο του αφιερώματος «Φιλμ Νουάρ στο Ελληνικό Σινεμά»
θα προβληθούν οι παρακάτω βραβευμένες ταινίες (σε αλφαβητική σειρά):

 

ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ
Ντίνος Κατσουρίδης, 1960
ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ-800x463


ΕΦΙΑΛΤΗΣ

Ερρίκος Ανδρέου, 1961
ΕΦΙΑΛΤΗΣ 5


Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Γιώργος Καρυπίδης, 1982
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ - Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ 1


Η ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΕΝΑ

Δημήτρης Παναγιωτάτος, 1986
Η ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΕΝΑ 1


Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ

Δημήτρης Σταύρακας, 1983
ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ


ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ

Νίκος Γραμματικός, 1991
ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ 1-800x436


ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΗΣ

Γιάννης Οικονομίδης, 2010
ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΗΣ 2-800x452


ΜΠΙΓΚ ΧΙΤ

Κάρολος Ζωναράς, 2012
BIG HIT 2


Ο ΖΕΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Σωκράτης Καψάσκης, 1966
ΖΕΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 3

 

ΖΕΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 3Ελλάδα/ Greece, 1966, μ/α/b&w
Σκην./Dir.: Σωκράτης Καψάσκης/Sokrates Kapsaskis | Σεν./Scr.: Σωκράτης Καψάσκης/Sokrates Kapsaskis | Φωτ./Cin.: Δημήτρης Παπακωνσταντής/Dimitris Papakonstadis | Μοντ./Ed.: Ντίνος Κατσουρίδης/Dinos Katsouridis | Ηθ./Cast: Πέτρος Φυσσούν/Petros Fyssoun, Γιάννης Φέρτης/Giannis Fertis, Μπέτυ Αρβανίτη/Betty Arvaniti | Παρ./Prod.: Βικτωρία Καψάσκη/Victoria Kapsaski | Διάρκεια/ Dur.:79’ 

Κατά τη διάρκεια ενός καυτού καλοκαιριού ένας επαγγελματίας ζιγκολό συνάπτει σχέση με μια παντρεμένη γυναίκα και μαζί σχεδιάζουν να βγάλουν από τη μέση τον σύζυγό της, ενοχοποιώντας έναν ανυποψίαστο νεαρό άνδρα.

 

ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΗΣ 2-800x452Ελλάδα/Greece, Kύπρος/Cyprus, 2010, μ/α/b&w

Σκην./Dir.: Γιάννης Οικονομίδης/Yannis Economides | Σεν./Scr.: Γιάννης Οικονομίδης/Yannis Economides, Δώρης Αυγερινόπουλος/Doris Avgerinopoulos | Φωτ./Cin.: Δημήτρης Κατσαΐτης/Dimitris Katsaitis | Μοντ./Ed.: Γιάννης Χαλκιαδάκης/ Ioannis Chalkiadakis | Ηθ./Cast: Στάθης Σταμουλακάτος/Stathis Stamoulakatos, Βαγγέλης Μουρίκης/Vangelis Mourikis, Μαρία Καλλιμάνη/Maria Kallimani | Παρ./Prod.: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/Greek Film Center, Πάνος Παπαχατζής/ Panos Papahadzis | Διάρκεια/Dur.: 108’

Ο Νίκος περνάει ανιαρά τις μέρες του στην επαρχία, χωρίς παρόν και χωρίς μέλλον. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, ο θείος του τον παροτρύνει να εγκαταλείψει την Πτολεμαΐδα και να έρθει στην Αθήνα. Του προσφέρει στέγη, διατροφή και μια εύκολη δουλειά. Ο Νίκος δέχεται, για να βρεθεί ξαφνικά μπλεγμένος σε μια παράξενη κατ’ οίκον εργασία, απομονωμένος σ’ ένα «γκρίζο» προάστιο της πόλης με μόνη παρέα τον θείο και τη θεία του, η οποία θα τον παρασύρει σε μια αναπάντεχη σχέση, με αποτέλεσμα οι ισορροπίες ανάμεσα στους τρεις ν’ αρχίσουν να αλλάζουν.

H ταινία κέρδισε 4 Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Σεναρίου και Μοντάζ) καθώς και το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Los Angeles Greek Film Festival.

 

ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ 1-800x436Ελλάδα/ Greece, 1991, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Νίκος Γραμματικός/Nikos Grammatikos | Σεν./Scr.: Νίκος Γραμματικός/Nikos Grammatikos, Φωτεινή Σισκοπούλου/Fotini Siskopoulou, Πρόδρομος Σαββίδης/Prodromos Savvidis | Φωτ./Cin.: Κωστής Γκίκας/Kostas Gikas | Μοντ./Ed.: Γιώργος Μαυροψαρίδης/Yorgos Mavropsaridis | Μουσ/Mus.: Κυριάκος Σφέτσας/Kiriakos Sfetsas | Ηθ./Cast: Μηνάς Χατζησάββας/Minas Hatzisavvas, Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου/Alexandra Sakelaropoulou, Γιώργος Νινιός/ Giorgos Ninios | Παρ./Prod.: Νίκος Γραμματικός/Nikos Grammatikos, Παναγιώτης Παπαχατζής/Panos Papahadzis | Διάρκεια/ Dur.: 83’ 

Ένας κλέφτης αυτοκινήτων, ο Ανδρέας, είναι τύπος κλειστός και χωρίς φίλους. Η μόνη του φίλη είναι μια πόρνη, η οποία περιστασιακά τον βοηθά στις κλοπές του. Μια μέρα ο Ανδρέας συναντά την Ισμήνη, η οποία μπαίνει απρόσμενα στη ζωή του και, κάτω από παράξενες συνθήκες, τον παρασύρει σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι.

Η ταινία κέρδισε 2 βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 1991: Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη και Α’ Ανδρικού Ρόλου, όπως και Διάκριση Ποιότητας Ταινίας στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας ΥΠΠΟ.

 

ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΕλλάδα/ Greece, 1983, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Δημήτρης Σταύρακας/Dimitris Stavrakas | Σεν./Scr.: Δημήτρης Σταύρακας/Dimitris Stavrakas (βασισμένο στο μυθιστόρημα "Le Doulos"/ "Ο Χαφιές" του Pierre Lesou.) | Φωτ./Cin: Σταύρος Χασάπης/ Stavros Hassapis | Μοντ./Ed.: Αριστείδης Καρύδης-Φουκς/Aristeidis Karydis-Fuchs | Μουσ/Mus.: Μιχάλης Γρηγορίου/Michalis Grigoriou | Ηθ./Cast: Σπύρος Φωκάς/Spyros Fokas, Αλέξης Δαμιανός/Alexis Damianos, Μιμή Ντενίση/Mimi Denissi, Γιώργος Μοσχίδης/Giorgos Moshidis | Παρ./Prod.: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/ Greek Film Center, Ε.Ρ.Τ./ERT, Δημήτρης Σταύρακας/Dimitris Stavrakas | Διάρκεια/Dur.: 115’

Ο Δήμος, ένας ξοφλημένος διαρρήκτης, έχει μόλις αποφυλακιστεί. Καθώς ετοιμάζει μια νέα ληστεία για να αποδείξει ότι έχει ακόμα δυνάμεις αντιλαμβάνεται ότι κάποιος τον έχει καρφώσει στην αστυνομία. Ακολουθεί ένα ατελείωτο κυνηγητό.

Ελληνικό ριμέικ του "Χαφιέ" του Ζαν-Πιερ Μελβίλ.

Κρατικά βραβεία ποιότητας ΥΠΠΟ - Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (1983): Β’ Καλύτερης Ταινίας.

 

Η ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΕΝΑ 1Ελλάδα/ Greece, 1986, εγχρ./col.

Σκην./Dir.: Δημήτρης Παναγιωτάτος/Dimitris Panayiotatos | Σεν./Scr.: Δημήτρης Παναγιωτάτος/Dimitris Panayiotatos, Αντώνης Καφετζόπουλος/Antonis Kafetzopoulos (βασισμένο στο διήγημα του Βασίλη Βασιλικού "Σιλένα" / based on Vasilis Vasilikos’ short story ‘’Silena”) | Φωτ./Cin.: Τάσος Αλεξάκης/Tassos Alexakis | Μοντ./Ed.: Γιάννης Τσιτσόπουλος/ Yannis Tsitsopoulos | Μουσ/Mus.: Κυριάκος Σφέτσας/ Kiriakos Sfetsas | Ηθ./Cast: Αντώνης Καφετζόπουλος/Antonis Kafetzopoulos, Εύα Βλαχάκου/Eva Vlahakou | Παρ./Prod.: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/ Greek Film Center, Δημήτρης Παναγιωτάτος/ Dimitris Panayiotatos | Διάρκεια/ Dur.: 80’

Ο Χρήστος είναι κρυφά ερωτευμένος με μια κοπέλα στο απέναντι σπίτι που την παρακολουθεί με τα κιάλια του χωρίς να έχουν μιλήσει ποτέ. Χρόνια αργότερα θα συναντήσει έξω από ένα μπαρ μια μυστηριώδη γυναίκα, τη Σιλένα, που μοιάζει εκπληκτικά με την κοπέλα της νιότης του. Ο Χρήστος καλεί τη Σιλένα να περάσει μια νύχτα μαζί του. Μια νύχτα που θα του αλλάξει τη ζωή.


Κρατικά βραβεία ποιότητας ΥΠΠΟ - Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (1987) Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη.

 

Σελίδα 5 από 34